środa, 8 czerwca 2016

Inspiracje (?)

Siemankooo!


Kiedy zakładałam bloga, mówiłam, że będą się tu pojawiać bardzo różnorodne posty, i oto dowód - dzisiaj przygotowałam dla Was inspiracje. Chociaż... jak ładne zdjęcia mają nas do czegoś zainspirować? Nigdy tego nie rozumiałam. Może więc lepiej będzie, jeśli napiszę - przygotowałam dla Was składankę zdjęć, które w ostatnim czasie wywarły na mnie dobre wrażenie. 
Bez zbędnych słów - zapraszam do oglądnięcia ;)


















Miałam zgryz które zdjęcia wybrać, bo wyszukałam znacznie więcej, ale w końcu zdecydowałam się na takie zestawienie :) Co powiecie? Które zdjęcie podoba Wam się najbardziej? Lubicie posty w takim stylu? Piszcie :)

PS.: Mam już zarys nowego opowiadania! ;) Wkrótce powinnam wyjawić Wam więcej szczegółów. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz