poniedziałek, 30 listopada 2015

Siemka, hej! :)


 Może na początek coś o mnie. Jestem Loverance, mam 16 lat, mieszkam w Krakowie, chodzę do liceum. Właśnie zaczynam prowadzić nowego, drugiego już bloga, który właśnie oglądasz. Co się stało z pierwszym? No cóż, ograniczyłam się na nim do jednego tematu, który wymagał poświęcenia dużej ilości czasu, a jak pewnie wiecie, w liceum często go brakuje.
 Interesuję się mnóstwem różnych rzeczy, które nie mają za sobą wiele wspólnego. Lubię muzykę (rap), książki (głównie fantasy), motocykle, ale również tematy stricte damskie. Poza tym uwielbiam pisać. Nie da się ukryć, że jestem dość nietypową osobą, ale nie przeszkadza to ani mnie, ani nikomu z moich bliskich.
 O czym będę pisać? Już wiem, że określanie się na jeden temat, nieważne, jak interesujący, nie jest dobrym rozwiązaniem. Będzie więc można znaleźć tu wszystko, co mnie cieszy, ciekawi, w jakiś sposób przyciąga, a czasem też głębokie analizy sensu życia (trochę koloryzuję, ale wierzę, że zrozumiecie co mam na myśli).
 To chyba wszystko, jak na dobry początek. Mam nadzieję, że wielu z Was znajdzie tu coś dla siebie.
 Na razie! :)
 Loverance

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz