poniedziałek, 18 lipca 2016

Sopot i okolice cz.2

Hej hej :)

Dzisiaj post z resztą zdjęć z wakacji. Jeśli ktoś nie oglądał pierwszej części, zachęcam do zjechania nieco niżej, gdzie owa część się znajduje :D Bez przedłużania, zapraszam :)






 Nie wiecie czasem co to za roślina? Bardzo nam się spodobała, ale niestety nie wiemy, co to za cudo. :P














 To z kolei dwaj przepiękni (ale również bardzo pazerni...) modele, spotkani pod molem. Nie dajcie się zwieść ich urodzie! Bez chlebka lepiej nie podchodzić! :P






I na koniec obiecane zdjęcia nieba :)




Na ostatnim nawet mój palec, żeby nie było że nie wrzucam żadnych swoich zdjęć! ;)

Na dziś tyle. Piszcie jak Wam się podoba druga część. Podrzucajcie też linki do siebie :)
Do następnego razu!
Loverance

4 komentarze:

  1. Są piękne, w kilku się zakochałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Wcześniejsze posty niezbyt przypadły mi do gustu, ale zostawiam obserwację. Może coś jeszcze mi się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaufanie :) Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz ;)

      Usuń