sobota, 8 kwietnia 2017

Red as love in the air


Siemka :)

Mam nadzieję, że tydzień minął Wam szybko, a weekend będzie się dłużył w nieskończoność ;) Dla mnie minione dni były baaardzo intensywne, dosłownie każdego działo się coś ważnego i tak naprawdę dopiero dziś mam chwilę, żeby porobić coś innego niż tylko to, czego się ode mnie oczekuje. Tak więc piszę nowego posta :) Dzisiejszym kolorem będzie czerwień.


Jeśli chodzi o symbolikę, to sprawa jest prosta - czerwień jest najintensywniejszą z barw, więc wszystkie silne uczucia - miłość, wściekłość, nienawiść, odwaga - będą nią przedstawiane.


Czerwień jest kolorem potęgi, triumfu i zwycięstwa, używanym jako barwa wojenna.



























Symbolizuje również wszelkie aspekty miłości - poczynając na tej od pierwszego wejrzenia, przechodząc przez pożądanie, kończąc na zdradach i kłamstwach. Róże w tym kolorze mają oddawać siłę uczucia.

Kolor ten symbolizuje również motyw zbrodni i krwi, często wykorzystywany w literaturze. Ubarwienie przestępstwa w taki sposób ma za zadanie dodać jej charakteru oraz uwydatnić jej barbarzyński charakter.























Jest to także barwa ludzi, którzy nie boją się podkreślić swojego stylu i charakteru poprzez mocne akcenty w ubiorze i dobieranych dodatkach.


Poniżej dwa rysunki mojego autorstwa ;) Koniecznie dajcie znać czy się podobają, jestem bardzo ciekawa Waszych opinii!







To wszystko na dzisiaj :) Zachęcam do komentowania i zostawiania linków do siebie :) Pozdrooo ;)
Loverance

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz