środa, 14 września 2016

Muzyczna cytatownia + garść inspiracji

"Podnoszę się po klęsce, bo w sercu mam nadzieję.
To, co kiedyś było niemożliwe, dzisiaj nie istnieje."
Chada

Siemanko :)

Zaczęło się to, czego się bałam - w przeciągu dwóch dni zapowiedziano nam cztery sprawdziany. W sumie to powinnam się choć trochę tym zająć, ale wiadomo jak jest - teraz jak już powinnam, to nijak nie mogę się zmotywować do pracy. Wykorzystuję więc "wolną" chwilę żeby naskrobać dla Was szybkiego posta - inspiracje plus muzyka, czyli to, co lubicie najbardziej :) Mam nadzieję, że post się Wam spodoba! ;) 
Fragmenty utworów muzycznych wypisuję jak zwykłe cytaty. Jestem pewna, że jeśli wpiszecie je w internet, pojawi się muzyka ;)






 "Hello darkness, my old friend
I've come to talk with you again.
Because the vision softly creepin' 
Left it seeds while I was sleeping
And the vision that was planted in my brain
Still remains
Within' a sound of silence."
Simon and Garfunkel








 "Straciłem dużo czasu, chciałem być na ustach wszystkich.
Tak bardzo bałem się być zwykły."
Bonson





"Dopóki sił,
Będę szedł, będę biegł.
Nie dam się."
SDM




"Nikt nie zna ścieżek gwiazd.
Wybrańcem kto wśród nas?"
SDM








"Czy to Ty jesteś moim aniołem?
Byliśmy źli, ale więcej nie mogę."
Kali






"Teach me how to fight, I'll show you how to win. (...)
Put me to the test, I'll prove that I'm strong
Won't let myself believe that what we feel is wrong
I finally see what you knew was inside me all along,
That behind this soft exterior lies a warrior."
Beth Crowley








"Moje życie, mój bałagan.
Dlatego ty nie masz do niego żadnego prawa"
Bezczel





 "Uśmiecha się, czy śmieje się z nas?
Przewrotny los, wszystkiego na raz,
Nie uda się podstawić pod wzór, 
Umiera król i rodzi się król..."
Liber



"On jest dziką różą, co wyrosła z betonu."
Popek









 "I feel you creepin'
I can see it from my shadow."
Akon








"Znów coś się wali, a jak wali się, to wszystko.
Jakby ten scenariusz pisał pierdolony Hitchcock."
PiH










PS.:
Przepraszam, jeśli gdzieś nagle będzie inna wielkość czcionki - zmieniałam to, ale na podglądzie za każdym razem wychodzi to jakoś dziwnie. Nie wiem czemu, ale niech będzie.
Dajcie znać jak się Wam post podobał, komentujcie i obserwujcie :) Będzie mi bardzo miło jeśli zobaczę Wasze zainteresowanie :)
Pozdrooo! 
Loverance

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz